Opona MAXXIS MINION DHR II WT 27,5x2,4 EXO TR ZWIJANA

Opona MAXXIS MINION DHR II WT 27,5x2,4 EXO TR ZWIJANA

Producent: Maxxis

Stany magazynowe: mało

Dostawa już od: 13,00 PLN

149,00 PLN / szt.

Dodaj do koszyka


Opis

Opona Minion DHR II to nowa wersja uznanego bieżnika zoptymalizowano kształt wszystkich klocków oraz poprawiono aspekty prowadzenia względem poprzedniej wersji. Modyfikacja klocków zaowocowała doskonała trakcją i lepszymi właściwościami w momencie hamowania na twardej nawierzchni. Minion DHR II sprawdzi się na technicznych trasach DH i FR.

Zastosowane technologie i mieszanki gumy:

2 Ply ("Ply" jest miarą grubości ścian bocznych w kordzie opony). Technologia używana w oponach z miękką mieszanką gumy (40a oraz 42) polega ona na zastosowaniu dwuwarstwowego oplotu włókien splecionych ukośnie, co zwiększa grubość, a zarazem trwałość ścianek bocznych oraz umożliwia stosowanie niskiego ciśnienia powietrza w oponie.
40 a Slow Reezaay to najbardziej miękka mieszanka gumy stosowana w oponach Maxxis, charakteryzuje się doskonałą przyczepnością w niskich temperaturach oraz elastycznością, co wpływa na dostosowanie się opony do nierówności.
42a Super Tacky (ST) to miękka mieszanka stosowana w oponach DH/FR zapewniająca ponadprzeciętną przyczepność.
60a Maxx Pro to opony z wkładką antyprzebiciową, trwała mieszanka gumy zapewniająca długą żywotność oraz niskie opory toczenia.
TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,
Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.
Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.
Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.
Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
DD - (double down) dwie warstwy kordu 120TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35mm

Więcej Zwiń