Opona Maxxis Minion DHR II WT 26x2,4 60TPI ZWIJANA EXO TR

Opona Maxxis Minion DHR II WT 26x2,4 60TPI ZWIJANA EXO TR
Nowość

Producent: Maxxis

Stany magazynowe: mało

Dostawa już od: 13,00 PLN

139,00 PLN / szt.

Dodaj do koszyka


Opona Maxxis Minion DHR II WT 26x2,4 60TPI ZWIJANA EXO TR

Opis

Opona Minion DHR II to nowa wersja uznanego bieżnika zoptymalizowano kształt wszystkich klocków oraz poprawiono aspekty prowadzenia względem poprzedniej wersji. Modyfikacja klocków zaowocowała doskonała trakcją i lepszymi właściwościami w momencie hamowania na twardej nawierzchni. Minion DHR II sprawdzi się na technicznych trasach DH i FR.

Zastosowane technologie i mieszanki gumy: 

  • 2 Ply ("Ply" jest miarą grubości ścian bocznych w kordzie opony). Technologia używana w oponach z miękką mieszanką gumy (40a oraz 42) polega ona na zastosowaniu dwuwarstwowego oplotu włókien splecionych ukośnie, co zwiększa grubość, a zarazem trwałość ścianek bocznych oraz umożliwia stosowanie niskiego ciśnienia powietrza w oponie. 
  • 40 a Slow Reezaay to najbardziej miękka mieszanka gumy stosowana w oponach Maxxis, charakteryzuje się doskonałą przyczepnością w niskich temperaturach oraz elastycznością, co wpływa na dostosowanie się opony do nierówności.
  • 42a Super Tacky (ST) to miękka mieszanka stosowana w oponach DH/FR zapewniająca ponadprzeciętną przyczepność.
  • 60a Maxx Pro to opony z wkładką antyprzebiciową, trwała mieszanka gumy zapewniająca długą żywotność oraz niskie opory toczenia.
  • TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
  • TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
  • 3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,
    • Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.
    • Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.
    • Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą  przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.
  • Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
  • EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
  • DD - (double down) dwie warstwy kordu 120TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
  • WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35mm
Więcej Zwiń