Maxxis ASSEGAI WT 29X2,5 2X60TPI 3CMG TR DH ZWIJANA

Maxxis ASSEGAI WT 29X2,5 2X60TPI 3CMG TR DH ZWIJANA
Nowość

Producent: Maxxis

Stany magazynowe: mało

Dostawa już od: 13,00 PLN

259,00 PLN / szt

Dodaj do koszyka


Maxxis ASSEGAI WT 29X2,5 2X60TPI 3CMG TR DH ZWIJANA

Opis

Maxxis Assegai to opona sygnowana przez Mistrza Świata w DH Greg Minnaar.

Boczne klocki zostały zapożyczone ze znanego High Rollera, zostały jednak wzmocnione aby zapobiegać zawijania ich podczas osiągania największych przeciążeń w zakrętach. Najbardziej charakterystyczne są drobne klocki wypełniające bieżnik tam gdzie większość opon ma puste miejsce a więc pomiędzy środkowymi a bocznymi klockami. Był to właśnie pomysł Greg'a na maksymalną przyczepność w zakręach.

Opona Maxxis Assegai nosi imię żelaznej włóczni używanej przez Zulusów z Południowej Afryki. Greg Minnaar, pochodzący z Południowej Afryki, uważał, że jest to odpowiednia nazwa dla opony gotowej do walki w górach. Wysokie klocki przebijają się przez kurz i luźną nawierzchnię, aby znaleźć przyczepność, ale oferują również wsparcie i pewność na mokrych korzeniach i skałach. Podczas gdy inne opony wyróżniają się tylko w pewnych warunkach, nowy Maxxis Assegai jest zbudowany tak, aby jeździć szybko wszędzie.

Charakterystyka:

Technologie w oponach Maxxis:

  • TPI - (Threads Per Inch) oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony,
  • 2PLY - PLY Warstwa „nylonu” która trzyma wszystko (użyte technologie) razem. Rozciąga się od stopki (drut, kevlar lub aramid). Może być pojedyncza lub podwójna. DUAL PLY (2 PLY) Używany w oponach DH (zwiększona wytrzymałość ścian),
  • TR - Tubeless Ready, opony bezdętkowe, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym,
  • ST - Super Tacky, bardzo miękka mieszanka gumy stosowana w oponach DH oraz Freeride, zwiększona przyczepność w każdym terenie,
  • 3C - Trzy mieszanki gumy w jednym bieżniku. W zależności od specyfikacji i przeznaczenia, mieszanki rozłożone są w różnych konfiguracjach. Podstawa zawsze twarda, nad nią po środku guma średniej miękkości, boki bardzo miękkie,

    Maxx Speed - Używana głównie w oponach XC i Enduro. Dwie mieszanki położone na zewnątrz są dobrane pod kątem redukcji oporów toczenia, zmniejszenia zużycia bieżnika i trakcji.

    Maxx Terra - Pośrednia konfiguracja trzech składników, oferująca lepszą trakcje niż Maxx Speed przy zwiększonym zużyciu bieżnika. Używane w kilku wybranych oponach Enduro/FR.

    Maxx Grip - mieszanka 3C przeznaczona dla opon do DH. Maxx Grip oferuje doskonałą  przyczepność, mniejszy efekt odbicia wraz z niezrównaną trakcją.

  • Dual - dwa rodzaje gumy użyte w jednym bieżniku (twardsza po środku, miękka z boku bieżnika),
  • EXO - Ekstremalnie wytrzymały materiał, zapobiega przetarciom i rozdarciom opony na bocznych ściankach, gdzie nie ma już bieżnika,
  • DD - (double down) dwie warstwy kordu 120TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwoliło to otrzymać oponę zbliżoną do wersji DH jednak lżejszą,
  • WT - (Wide Trial) opony dostosowane do szerszych obręczy, są dostosowane do obręczy o szerokości wewnętrznej 35mm, jednak bez problemu można je stosować z obręczami w zakresie 30 - 35mm
Więcej Zwiń